środa, 30 grudnia 2015

Rozdział 2 ,,Pierwsza noc"

- Jesteś nowa? - podszedł do mnie nieznajomy chłopak i wyciągnął do mnie rękę by pomóc mi wstać
- Tak. Co to za miejsce? - spytałam
- Świat wilków, gdzie od dawna toczy się wojna między dwoma watahami
- Czemu jest wojna?
- Kiedyś, dawno temu przywódca watahy Mondeles zabił córkę przywódcy naszej watahy
- Rozumiem, a jak się nazywa nasza wataha?
- Chodź do groty. Wszystko ci opowiem.
Więc szliśmy ostrożnie do naszej groty. Z tego co mówił chłopak nigdy nie wiadomo kiedy ktoś może się na Ciebie przyczaić i zaatakować.
- Nasza wataha nazywa się Kordos i są to białe wilki - powiedział z dumą
- To dlaczego nie jestem wilkiem?
- Jesteś nowa i jeszcze nie opanowałaś sztuki transformacji. Wszystko w swoim czasie.
- Ok, a tak w ogóle jak masz na imię?
- Jestem Dylan Brien. Wilk drugiego stopnia.
- Ja jestem Megan Collins. Co to znaczy, że drugiego stopnia?
- Są 3 stopnie. Pierwszy, czyli wilki nowe i początkujące takie jak Ty. Drugi, czyli wilki zaawansowane i trzeci, czyli najważniejsze wilki w całym stadzie. - mówił chłopak i w między czasie pomagał mi wspinać się po kamieniach do groty
- Dylan, a czy kiedykolwiek wrócę do swojego świata?
- Portal otwiera się raz na 5 lat.
- Co?! Ja muszę wracać do domu.
- Niestety, ale nie możesz. Musisz czekać.
,,Strzeliłam focha" i weszłam do środka groty. Było tam około 10 ludzi i 15 wilków.To miejsce nie wyglądało na przyjemne, ponieważ było tam zimno a spać trzeba było na kamiennej powierzchni. Na końcu jaskini były złoża  jedzenia, gdzie było pełno mięsa.
- Gdzie ja mam spać? - spytałam gdyż było już w miarę ciemno
- Gdziekolwiek, tylko nie poza grotą. O tej porze w lesie jest niebezpiecznie.
Położyłam się więc w kącie gdzie czułam się bezpiecznie. Jako,że jest to moja pierwsza noc tutaj - Dylan położył się koło mnie. Chłopak zmienił się w wilka by swoim puszystym futrem ocieplić moje ludzkie ciało. Pierwszy raz byłam tak blisko wilka. Czy się bałam? Jestem w końcu jednym z nich - pomyślałam i usnęłam.

2 komentarze

  1. Bardzo ciekawa fabuła i treść. Piszesz bardzo fajnie tylko szkoda że tak krótko. Jezu ja to bym się bała koło wilka spać O.o Ale jak kto woli xx
    http://isabellebailey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, sprawdziłam bohaterów i będzie Dylan *-* Dylan moim życiem :'D
    A co do rozdziału - świetny. Nie przeszkadza mi, że jest taki krótki i tak bardzo fajnie się czyta ^^
    Czekam na nexta, buziaczki xx

    OdpowiedzUsuń